NiuViu i ForaNiu: un mar de tinta

Els pescadors de “La Platjeta” ens mostraran algun dels peixos del Mediterrani i ens faran gaudir amb les seves històries de la mar. Ara, amb l’estrena del ForaNiu, per a infants de 7 a 10 anys.

Museu de Ciències Naturals de Barcelona Activitats NiuViu i ForaNiu: un mar de tinta

Dissabte 9 de juny de 2018
I. ForaNiu. Infants de 7 a 10 anys:
. 1a. sessió: a les 11.30 h
. 2a. sessió: a les 13 h
II. NiuViu. Infants de 3 a 6 anys:
1a. sessió: a les 16.30 h
2a. sessió: a les 18 h
1 hora
Infants de 7 a 10 anys (11.30 h / 13 h) i infants de 3 a 6 anys (16.30 h / 18 h)
Espai de descoberta
Activitat gratuïta (aforament limitat)
Informació i reserves
Cal fer reserva prèvia, en el termini de 10 dies anteriors a l'activitat (a partir del 31 de maig), a l'a/e activmuseuciencies@bcn.cat o al tel. 932562220 (de dl. a dv., de 10 a 13 h)
Cada adult només podrà fer reserva per a 2 infants.
Feta la reserva, cal presentar-s'hi 15 minuts abans de començar l'activitat. En cas contrari la reserva quedarà anul·lada.
Els nens que tenen dret a participar en l’activitat han d’entrar sempre amb un adult. En el cas dels torns de tarda, només en el cas que l’adult acompanyi també nens majors de l’edat indicada per participar-hi, es permetrà l’entrada del nen major però aquest últim no podrà interferir en el desenvolupament de l’activitat.

Gaudirem de la col·laboració d’uns pescadors de La Platjeta que ens portaran la seva pesca al Niu i ens explicaran moltes històries d’aquest món tan proper però, a la vegada, tan desconegut. Descobrirem com són alguns dels peixos que es poden capturar al Mediterrani i acabarem amb una proposta molt creativa i sorprenent, utilitzant tinta de calamar.

En aquesta ocasió, oferirem l’activitat tant en horari de matí (Fora Niu) com de tarda (NiuViu), en atenció a diferents franges d’edat. La novetat és l’oferiment de l’activitat a infants més grans, de 7 a 10 anys, en l’horari de matí, per respondre a la demanda de l’activitat per a nens d’aquestes edats.

El cicle NiuViu és un conjunt d’activitats temàtiques emmarcades dins del Niu de Ciència, un espai destinat a famílies amb infants de 0 a 6 anys. Aquest Niu de ciència temàtic es fa cada segon dissabte de mes.

• Des de 27-04-2024
  • Fins a 27-04-2024