Ulls que ens observen en la foscor

Passejada nocturna per descobrir la fauna amagada a la serralada de Marina.

Parc de Can Zam Activitats Ulls que ens observen en la foscor

Parc de Can Zam
Dissabte 9 de juny de 2018
De 20.30 a 22.30 h
2 hores
Públic familiar (totes les edats)
Itinerari guiat
Activitat gratuïta
Informació i reserves
A/e activmuseuciencies@bcn.cat
Tel. 932562220 (dl. a dv., de 10 a 13 h)
Es necessària la reserva prèvia.

El període d'inscripció s'obre 10 dies hàbils abans de l'inici de cada activitat.

Sabeu que a la nit surten molts animals a trobar menjar? Des del parc de Can Zam explorarem la serralada de Marina per saber com és la muntanya de nit i descobrirem la fauna que hi ha amagada.

Quan arribem a la font de l’Alzina veurem els amfibis que l’habiten i alliberarem algun exemplar d’au nocturna recuperat del Centre de Recuperació de Fauna Salvatge de Torreferrussa, si en tenen de disponibles.

Imatge de barloventomagico.

Punt de trobada: Jugatecambiental del parc de Can Zam, c. de Víctor Hugo, 70, davant del llac, Santa Coloma de Gramenet

Coordenades: N41.456855, E2.195705

Col·labora: Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet

Participen: Associació Bosc de Llum i Centre de Recuperació de Fauna Salvatge de Torreferrussa

Activitat emmarcada dins del programa del 12è cicle d’activitats als parcs, platges i rius metropolitans.

Descarrega’t el programa complet

Descarrega’t el calendari-resum

Aquesta és la dotzena edició del cicle d’activitats als parcs, platges i rius metropolitans, organitzat per l’Àrea Metropolitana de Barcelona i el Museu de Ciències Naturals de Barcelona.

Una programació per a tot el 2018, plena d’activitats i propostes ben diverses per conèixer i gaudir dels espais metropolitans. Hi trobareu tallers, visites guiades, itineraris de natura, jocs en família i jornades participatives, entre d’altres, que us descobriran els valors dels parcs, les platges i els rius metropolitans. Cada cap de setmana podreu gaudir d’un espai natural diferent de l’àrea metropolitana de Barcelona.

• Des de 16-04-2024
  • Fins a 16-04-2024