Club dels llunàtics

Els perills i malentesos del canvi climàtic, a càrrec d’Antonio Madridejos, periodista especialitzat en ciència i medi ambient d’El Periódico.

Museu de Ciències Naturals de Barcelona Activitats Club dels llunàtics

Dijous 21 de juny de 2018
De 19 a 20.30 h
1 hora i 30 minuts
Públic adult
Conferència-debat
Activitat gratuïta
Reserva d’entrades
Fes la teva reserva aquí
És necessària la inscripció prèvia, via l'enllaç superior de "Reserva d'entrades".

Tertúlia: Perills i malentesos del canvi climàtic: contaminació i salut

Ponent: Antonio Madridejos, periodista especialitzat en ciència i medi ambient d’El Periódico.

Moderador: Jordi Serrallonga, arqueòleg, naturalista i assessor del Museu de Ciències Naturals de Barcelona.

Aquesta activitat vol recuperar la tradició del “Club dels llunàtics”, una tertúlia sobre actualitat científica que es feia a la biblioteca de l’antiga seu del Museu, al parc de la Ciutadella i que prenia com a inspiració la idea de la Societat lunar de Birmingham (s. XVIII), que es reunia en nit de lluna plena per “il·luminar la ment dels homes”.

L’exposició de referència, Planeta Vida, és l’escenari d’aquesta tertúlia oberta a tothom que ens proposa temes relacionats amb el món natural des de diverses perspectives i amb convidats d’excepció..

Els ponents convidats introduiran el tema de la sessió al llarg de 20 minuts i, a continuació, s’animarà els participants a adoptar el rol dels científics noucentistes. La tertúlia inclou el berenar.

El cicle del Club dels llunàtics es realitza el tercer dijous de cada mes. Aquestes activitats han estat programades per Jordi Serrallonga, arqueòleg, expedicionari i naturalista.

• Des de 16-04-2024
  • Fins a 16-04-2024