Litoral de Badalona Activitats

Naveguem pel mar de Badalona

Amb un veler clàssic de principis del segle XX passejarem pel litoral de Badalons per conèixer la ciutat des de l’aigua i, alhora, observar i aprendre moltes coses sobre el mar, les aus marines, els peixos i els fenòmens meteorològics associats al mar i les seves platges.

Imatge de Carquinyol.

Punt de trobada: Port de Badalona, Moll de Capitania, Badalona

Coordenades: N41.434747, E2.242584

Col·labora: Ajuntament de Badalona

Participen: Port de Badalona, Associació d’Amics del Quetx Ciutat Badalona i Virot Natura

Activitat emmarcada dins del programa del 12è cicle d’activitats als parcs, platges i rius metropolitans.

Descarrega’t el programa complet

Descarrega’t el calendari-resum

Aquesta és la dotzena edició del cicle d’activitats als parcs, platges i rius metropolitans, organitzat per l’Àrea Metropolitana de Barcelona i el Museu de Ciències Naturals de Barcelona.

Una programació per a tot el 2018, plena d’activitats i propostes ben diverses per conèixer i gaudir dels espais metropolitans. Hi trobareu tallers, visites guiades, itineraris de natura, jocs en família i jornades participatives, entre d’altres, que us descobriran els valors dels parcs, les platges i els rius metropolitans. Cada cap de setmana podreu gaudir d’un espai natural diferent de l’àrea metropolitana de Barcelona.

Litoral de Badalona
Diumenge 30 de juny de 2018
De 10.30 a 13.30 h
3 hores
Públic familiar (infants a partir de 7 anys)
Itinerari guiat
A/e activmuseuciencies@bcn.cat
Tel. 932562220 (dl. a dv., de 10 a 13 h)
Es necessària la reserva prèvia.

El període d'inscripció s'obre 10 dies hàbils abans de l'inici de cada activitat.