Capvespre de foto al riu Llobregat

L’art de la fotografia de natura, de la mà d’un fotògraf professional.

Parc de la Molinada Activitats Capvespre de foto al riu Llobregat

Parc de la Molinada
Dissabte 30 de juny de 2018
De 19 a 21.30 h
2 hores i 30 minuts
Públic adult
Itinerari guiat, Taller
Activitat gratuïta
Informació i reserves
A/e activmuseuciencies@bcn.cat
Tel. 932562220 (dl. a dv., de 10 a 13 h)
Es necessària la reserva prèvia.

El període d'inscripció s'obre 10 dies hàbils abans de l'inici de cada activitat.

Els animals i les plantes sovint ens deixen imatges sorprenents. Fotografiant-los també aprenem a valorar-los i respectar-los. A més, l’horari de capvespre ens ofereix un tipus de llum particular, que ens permet gaudir de la fotografia des d’una altra perspectiva.

De la mà d’un fotògraf de natura professional ens acostarem al riu Llobregat i aprendrem eines i tècniques per poder fer les nostres pròpies fotografies de natura.

Observació: cal portar càmera fotogràfica.

Il·lustració de La Casa de Carlota (Àrea Metropolitana de Barcelona).

Punt de trobada: Parc de la Molinada, av. de Prat de la Riba, 11, a tocar dels jocs infantils, Pallejà

Coordenades: N41.421567, E1.997398

Col·labora: Ajuntament de Pallejà

Participen: Fundesplai

Activitat emmarcada dins del programa del 12è cicle d’activitats als parcs, platges i rius metropolitans.

Descarrega’t el programa complet

Descarrega’t el calendari-resum

Aquesta és la dotzena edició del cicle d’activitats als parcs, platges i rius metropolitans, organitzat per l’Àrea Metropolitana de Barcelona i el Museu de Ciències Naturals de Barcelona.

Una programació per a tot el 2018, plena d’activitats i propostes ben diverses per conèixer i gaudir dels espais metropolitans. Hi trobareu tallers, visites guiades, itineraris de natura, jocs en família i jornades participatives, entre d’altres, que us descobriran els valors dels parcs, les platges i els rius metropolitans. Cada cap de setmana podreu gaudir d’un espai natural diferent de l’àrea metropolitana de Barcelona.

• Des de 25-04-2024
  • Fins a 25-04-2024