NiuViu: què s’amaga dins el paisatge?

Coneixerem els ritmes d’activitat dels éssers vius que habiten al bosc.

Museu de Ciències Naturals de Barcelona Activitats NiuViu: què s’amaga dins el paisatge?

Dissabte 12 de maig de 2018
1a. sessió: a les 16.30 h
2a. sessió: a les 18 h
1 hora
Infants de 3 a 6 anys
Espai de descoberta
Activitat gratuïta (aforament limitat)
Informació i reserves
Cal fer reserva prèvia, en el termini de 10 dies anteriors a l'activitat (a partir del 2 de maig), a l'a/e activmuseuciencies@bcn.cat o al tel. 932562220 (de dl. a dv., de 10 a 13 h)
Cada adult només podrà fer reserva per a 2 infants.
Feta la reserva, cal presentar-s'hi 15 minuts abans de començar l'activitat. En cas contrari la reserva quedarà anul·lada.
Els nens que tenen dret a participar en l’activitat han d’entrar sempre amb un adult. Només en el cas que l’adult acompanyi també nens majors de l’edat indicada per participar-hi, es permetrà l’entrada del nen major però aquest últim no podrà interferir en el desenvolupament de l’activitat.

Qui hi viu en el bosc? Qui canta a primera hora del matí? A què fan olor els vespres?

En aquesta sessió descobrirem què amaga el bosc, i qui s’hi amaga… De la mà de dues educadores coneixerem els diferents ritmes d’activitat dels éssers vius segons van passant les hores del dia.

El cicle NiuViu és un conjunt d’activitats temàtiques emmarcades dins del Niu de Ciència, un espai destinat a famílies amb infants de 0 a 6 anys. Aquest Niu de ciència temàtic es fa cada segon dissabte de mes.

• Des de 25-04-2024
  • Fins a 25-04-2024