Museu de Ciències Naturals de Barcelona Activitats

Fotografia amb telèfons mòbils

En l’actualitat els telèfons mòbils, tot i no ser equips fotogràfics especialitzats, són petits ordinadors que permeten capturar imatges i editar-les.

Aquesta activitat va dirigida a aquelles persones, aficionades a la fotografia de natura, interessades en millorar i treure el màxim profit possible dels seus terminals.

Temes que tractarem:

. Fotografia amb telèfon mòbil. Límits i possibilitats.

. Android vs iPhone: criteris a tenir en compte.

. Opcions bàsiques, avançades i programes especials.

. Programes i gadgets.

Docent: Sergi Gago, biòleg i documentalista. Professional col·laborador de la col·lecció d’imatges 3D de les col·leccions del Museu de Ciències Naturals de Barcelona

Més informació: amics.nat

Imatge de Coffee.

Organitza: Associació d’Amics del Museu de Ciències Naturals de Barcelona (AAMCNB)

Col·labora: Consorci del Museu de Ciències Naturals de Barcelona

Dijous 17 de maig de 2018
De 18 a 20 h
2 hores
Documentalistes, aficionats a la fotografia i públic en general
20 € per als socis de l'AAMCNB, 40 € per al públic general
El taller està limitat a 20 places.
L'organització es reserva l'opció d'anul·lar el taller, i retornar l'import íntegre, si no s'arriba a un nombre mínim d'inscrits. Per formalitzar la inscripció, cal enviar un missatge a amicsmcnb@gmail.com, com a màxim el 14 de maig, amb la indicació del vostre nom i cognoms, adreça electrònica, número de telèfon i DNI.
Un cop que rebeu el correu de confirmació, feu el pagament al compte de l'AAMCNB ES41 2100 1007 1702 0009 6904, i envieu-nos el comprovant.
No feu el pagament fins que no rebeu el correu de confirmació de la vostra reserva.