Planta’t al Botànic

L’edició de primavera, amb una nova jornada de portes obertes plena d’activitats gratuïtes, per a tota la família, enguany entorn de la sexualitat de les plantes.

Jardí Botànic de Barcelona Activitats Planta’t al Botànic

Jardí Botànic de Barcelona
Diumenge 13 de maig de 2018
De 10 a 19 h (jornada de portes obertes)
9 hores
Públic familiar (totes les edats)
Festa ciutadana
Activitats gratuïtes
Aquest Planta't estava previst inicialment pel diumenge 15 d'abril però, finalment, la seva programació ha canviat al diumenge 13 de maig.

Enguany, dediquem el Planta’t a la sexualitat de les plantes.

Podeu gaudir de diferents activitats:

. Construcció d’un hotel d’abelles
. Narració de contes
. Exposició de bonsais
. Jugatecambiental
. Taller d’il·lustració científica
. Narcissus i orquídies: observem i dibuixem
. Gran plantació amb més de 500 plantes
. Gimcana popular
. Festa de cloenda, amb la Tresca i la Verdesca
. Servei de food trucks

A partir de les 9.30 h, bus llançadora des de plaça d’Espanya

El Jardí Botànic és un espai privilegiat per gaudir, en aquesta jornada de portes obertes, de moltes i diferents activitats: exposicions, tallers, jocs tradicionals, visites guiades… Activitats pensades sobretot per a les famílies.

Veniu i gaudiu d’aquesta festa ciutadana a la nova edició de primavera.

Activitats accessibles

Punt de trobada: Jardí Botànic de Barcelona, c. del Doctor Font i Quer, 2, parc de Montjuïc, Barcelona

Coordenades: N41.362072, E2.157583

Col·laboren: Museu de Ciències Naturals de Barcelona,  Àrea Metropolitana de Barcelona i Associació d’Amics del Jardí Botànic de Barcelona

Participa: Nusos. Activitats Científiques i Culturals, SCCL

Activitat emmarcada dins del programa del 12è cicle d’activitats als parcs, platges i rius metropolitans.

Descarrega’t el programa complet

Descarrega’t el calendari-resum

Aquesta és la dotzena edició del cicle d’activitats als parcs, platges i rius metropolitans, organitzat per l’Àrea Metropolitana de Barcelona i el Museu de Ciències Naturals de Barcelona.

Una programació per a tot el 2018, plena d’activitats i propostes ben diverses per conèixer i gaudir dels espais metropolitans. Hi trobareu tallers, visites guiades, itineraris de natura, jocs en família i jornades participatives, entre d’altres, que us descobriran els valors dels parcs, les platges i els rius metropolitans. Cada cap de setmana podreu gaudir d’un espai natural diferent de l’àrea metropolitana de Barcelona.

• Des de 20-04-2024
  • Fins a 20-04-2024