La Muntanyeta amb Nordic Walking

Coneixerem el parc fent marxa nòrdica, una manera de caminar amb bastons que permet desenvolupar la força i la coordinació.

Parc de la Muntanyeta Activitats La Muntanyeta amb Nordic Walking

Parc de la Muntanyeta
Dissabte 27 d'octubre de 2018
De 10.30 a 13 h
2 hores i 30 minuts
Públic familiar (infants a partir de 7 anys i adults fins a 60 anys)
Itinerari guiat
Activitat gratuïta
Anul·lada
Informació i reserves
A/e activmuseuciencies@bcn.cat
Tel. 932562220 (dl. a dv., de 9 a 13 h)
Es necessària la reserva prèvia.

El període d'inscripció s'obre 10 dies hàbils abans de l'inici de cada activitat.

Coneixerem el parc de la Muntanyeta amb una tècnica que ens permetrà gaudir de l’activitat física. Una manera de caminar amb bastons que permet desenvolupar la força, la potència, l’equilibri, la flexibilitat, la resistència i la coordinació.

Imatge de Pirchner Hof.

Punt de trobada: A la porta de la Biblioteca Rubió i Ors, c. de Baldiri Aleu (dins del parc de la Muntanyeta), Sant Boi de Llobregat

Coordenades: N41.340718, E2.035715

Col·labora: Ajuntament de Sant Boi de Llobregat

Participa: Club Nordic Walking Baix Llobregat

Activitat emmarcada dins del programa del 12è cicle d’activitats als parcs, platges i rius metropolitans.

Descarrega’t el programa complet

Descarrega’t el calendari-resum

Aquesta és la dotzena edició del cicle d’activitats als parcs, platges i rius metropolitans, organitzat per l’Àrea Metropolitana de Barcelona i el Museu de Ciències Naturals de Barcelona.

Una programació per a tot el 2018, plena d’activitats i propostes ben diverses per conèixer i gaudir dels espais metropolitans. Hi trobareu tallers, visites guiades, itineraris de natura, jocs en família i jornades participatives, entre d’altres, que us descobriran els valors dels parcs, les platges i els rius metropolitans. Cada cap de setmana podreu gaudir d’un espai natural diferent de l’àrea metropolitana de Barcelona.

• Des de 19-04-2024
  • Fins a 19-04-2024