Aiguamolls de Molins de Rei Activitats

Anellament científic d'ocells

A través d’una sessió d’anellament científic duta a terme per experts, descobrirem la comunitat d’ocells dels Aiguamolls de Molins de Rei i les seves principals característiques biològiques.

Il·lustració de La Casa de Carlota (Àrea Metropolitana de Barcelona)

Punt de trobada: Punt d’entrada als Aiguamolls, prop del carrer del Pla, al costat de la senyalització, Molins de Rei

Coordenades: N41.399101, E2.020107

Col·labora: Ajuntament de Molins de Rei

Participa: Sergi Sales

Activitat emmarcada dins del programa del 12è cicle d’activitats als parcs, platges i rius metropolitans.

Descarrega’t el programa complet

Descarrega’t el calendari-resum

Aquesta és la dotzena edició del cicle d’activitats als parcs, platges i rius metropolitans, organitzat per l’Àrea Metropolitana de Barcelona i el Museu de Ciències Naturals de Barcelona.

Una programació per a tot el 2018, plena d’activitats i propostes ben diverses per conèixer i gaudir dels espais metropolitans. Hi trobareu tallers, visites guiades, itineraris de natura, jocs en família i jornades participatives, entre d’altres, que us descobriran els valors dels parcs, les platges i els rius metropolitans. Cada cap de setmana podreu gaudir d’un espai natural diferent de l’àrea metropolitana de Barcelona.

Aiguamolls de Molins de Rei
Dissabte 21 d'abril de 2018
De 9 a 12.30 h
3 hores i 30 minuts
Públic familiar (totes les edats)
Itinerari guiat, Taller
A/e activmuseuciencies@bcn.cat
Tel. 932562220 (dl. a dv., de 10 a 13 h)
Es necessària la reserva prèvia.

El període d'inscripció s'obre 10 dies hàbils abans de l'inici de cada activitat.