Museu de Ciències Naturals de Barcelona Activitats

NiuViu: quina olor fa?

Quin tacte té una llimona seca? De què fa olor la terra mullada? Quin color correspon a cada olor?

A través de l’olfacte, el tacte i la vista podem entendre el món que ens envolta. Amb la col·laboració de Nasevo, descobrirem, mitjançant els sentits, diferents famílies olfactives i crearem una olor ben especial.

El cicle NiuViu és un conjunt d’activitats temàtiques emmarcades dins del Niu de Ciència, un espai destinat a famílies amb infants de 0 a 6 anys. Aquest Niu de ciència temàtic es fa cada segon dissabte de mes.

Dissabte 10 de març de 2018
1a. sessió: a les 16.30 h
2a. sessió: a les 18 h
1 hora
Infants fins als 3 anys
Espai de descoberta
Activitat gratuïta (aforament limitat)
Cal fer reserva prèvia, en el termini de 10 dies anteriors a l'activitat (a partir del 28 de febrer), a l'a/e activmuseuciencies@bcn.cat o al tel. 932562220 (de dl. a dv., de 10 a 13 h)
Cada adult només podrà fer reserva per a 2 infants.
Feta la reserva, cal presentar-s'hi 15 minuts abans de començar l'activitat. En cas contrari la reserva quedarà anul·lada.
Els nens que tenen dret a participar en l’activitat han d’entrar sempre amb un adult. Només en el cas que l’adult acompanyi també nens majors de l’edat indicada per participar-hi, es permetrà l’entrada del nen major però aquest últim no podrà interferir en el desenvolupament de l’activitat.