NiuViu: quina olor fa?

Descobrirem a través dels sentits diferents famílies olfactives i crearem una olor ben especial.

Museu de Ciències Naturals de Barcelona Activitats NiuViu: quina olor fa?

Dissabte 10 de març de 2018
1a. sessió: a les 16.30 h
2a. sessió: a les 18 h
1 hora
Infants fins als 3 anys
Espai de descoberta
Activitat gratuïta (aforament limitat)
Informació i reserves
Cal fer reserva prèvia, en el termini de 10 dies anteriors a l'activitat (a partir del 28 de febrer), a l'a/e activmuseuciencies@bcn.cat o al tel. 932562220 (de dl. a dv., de 10 a 13 h)
Cada adult només podrà fer reserva per a 2 infants.
Feta la reserva, cal presentar-s'hi 15 minuts abans de començar l'activitat. En cas contrari la reserva quedarà anul·lada.
Els nens que tenen dret a participar en l’activitat han d’entrar sempre amb un adult. Només en el cas que l’adult acompanyi també nens majors de l’edat indicada per participar-hi, es permetrà l’entrada del nen major però aquest últim no podrà interferir en el desenvolupament de l’activitat.

Quin tacte té una llimona seca? De què fa olor la terra mullada? Quin color correspon a cada olor?

A través de l’olfacte, el tacte i la vista podem entendre el món que ens envolta. Amb la col·laboració de Nasevo, descobrirem, mitjançant els sentits, diferents famílies olfactives i crearem una olor ben especial.

El cicle NiuViu és un conjunt d’activitats temàtiques emmarcades dins del Niu de Ciència, un espai destinat a famílies amb infants de 0 a 6 anys. Aquest Niu de ciència temàtic es fa cada segon dissabte de mes.

• Des de 25-04-2024
  • Fins a 25-04-2024