Un tast de recerca en biodiversitat i evolució

Una visita guiada per conèixer les instal·lacions i l’equipament per fer-hi recerca botànica, dins del marc de la Setmana de la Ciència 2022.

Institut Botànic de Barcelona Activitats Un tast de recerca en biodiversitat i evolució

Institut Botànic de Barcelona
Diumenge 13 de novembre de 2022
11 h, visita guiada al papilionari
12 a 14 h, visita a l'herbari i al laboratori (dos grups)
3 hores
Públic general
Itinerari guiat
Activitat gratuïta
Reserva d’entrades
Fes la teva reserva aquí
Cal inscripció prèvia a l'enllaç superior de "Reserva d'entrades", que s'habilitarà el dilluns 31 d'octubre.
Aforament: 25 persones.

Veniu a veure els laboratoris, l’herbari, el papilionari i les instal·lacions del nostre centre i descobriu quin equipament utilitzen els seus investigadors i com treballen en el dia a dia els projectes de recerca botànica.

Us explicarem com funcionen els equips necessaris per extreure ADN de plantes i podreu fer un petit tast de la nostra investigació en biodiversitat i evolució vegetal. També farem una visita guiada al papilionari i a l’herbari per veure la col·lecció i la recerca que s’hi du a terme.

Lloc: Institut Botànic de Barcelona (IBB), entrada pel Jardí Botànic de Barcelona

Organitza: IBB i Associació d’Amics del Jardí Botànic de Barcelona (AAJBB)

Col·laboren: Museu de Ciències Naturals de Barcelona, Consell Superior d’Investigacions Científiques (CSIC)

Dins del marc de la Setmana de la Ciència 2022, amb motiu de la qual disssabte 12 i diumenge 13 de novembre seran jornades de portes obertes al Museu de Ciències Naturals i al Jardí Botànic de Barcelona .

• Des de 02-10-2024
  • Fins a 02-10-2024