Fem caixes niu

Aprendrem la importància d’aquests habitacles, com s’elaboren, on s’han d’ubicar i com es fa el seu seguiment.

Jardí Botànic Històric Activitats Fem caixes niu

Jardí Botànic Històric
Dissabte 11 de desembre de 2021
De 10 a 13 h
3 hores
Públic general
Taller
15 € per als socis i sòcies de l'AAJBB, i 20 € per al públic general
Informació i reserves

A/e info@amicsjbb.org
Per WhatsApp al núm. 623027108 o al tel. 932564170, els dimarts i divendres, de 14.30 a 18.30 h (secretaria AAJBB)

Cal inscripció prèvia.

Aforament: 10 places.

Aprendrem a fer caixes niu per a ocells insectívors, per facilitar-los la niuada a l’hivern, en parcs i jardins. També coneixereu els diferents tipus de caixes segons els ocells, com es fa el muntatge i com s’han de col·locar a l’arbre o a la paret i, finalment, com cal fer-ne el seguiment una vegada instal·lades.

A càrrec de Pere Vives, biòleg i president de l’Associació d’Amics del Jardí Botànic de Barcelona.

Lloc: Masia del Jardí Botànic Històric, av. dels Muntanyans, s/n (darrere de l’aparcament del Museu Nacional d’Art de Catalunya)

Observacions: cada participant construirà i s’endurà una caixa niu pel seu jardí.

Organitza: Associació d’Amics del Jardí Botànic de Barcelona (AAJBB)

Col·labora: Museu de Ciències Naturals de Barcelona

• Des de 28-04-2024