Terrat Viu

El nou espai expositiu del Museu, una coberta vegetal on reconnectar amb la natura.

Museu de Ciències Naturals de Barcelona Activitats Terrat Viu

Dissabte 26 de setembre de 2020
35 minuts
Públic general
Itinerari guiat
Activitat gratuïta
Informació i reserves
activmuseuciencies@bcn.cat
Tel. 932562220 (de dl. a dv., de 9 a 13 h)
Cal fer reserva prèvia. El període d'inscripció s'obre 10 dies hàbils abans de l'inici de l'activitat.

Aforament: 9 persones més 1 guia.

Veniu a conèixer el nou espai expositiu del Museu. Un espai viu on trobareu una vegetació preparada per a les inclemències del temps.

Abasta 7.100m2 de flora adaptada al clima mediterrani i, particularment, a la gran proximitat del mar, distribuïda en tres prats i tres llacunes silvestres. Una nova acció que s’inscriu dins de les línies d’actuació de la Declaració d’Emergència Climàtica i el Pla Clima promoguts per l’Ajuntament de Barcelona.

Activitat accessible a mobilitat reduïda

Lloc: espai expositiu del Terrat Viu, pel vestíbul del Museu (pl. Leonardo da Vinci, 4-5, parc del Fòrum, Barcelona)

Organitzadors: Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) i Museu de Ciències Naturals de Barcelona

Activitat emmarcada dins del programa del 14è cicle d’activitats als parcs, platges i rius metropolitans organitzat per l’Àrea Metropolitana de Barcelona i el Museu de Ciències Naturals de Barcelona.

El Calendari de les activitats programades del Cicle ha sofert nombroses modificacions a causa de la crisi sanitària provocada per la Covid-19. Podeu fer la consulta actualitzada al següent enllaç: Consulta actualitzada de totes les activitats del Cicle

Una programació plena d’activitats i propostes ben diverses per conèixer i gaudir dels espais metropolitans. Hi trobareu tallers, visites guiades, itineraris de natura, jocs en família i jornades participatives, entre d’altres, que us descobriran els valors dels parcs, les platges i els rius metropolitans.

• Des de 29-04-2024
  • Fins a 29-04-2024