Museum Quiz Estiu

Torna el Museum Quiz, el trivial dels museus, aquest any en streaming. Amb la conducció del nostre quizmaster Alberte Montes.

Plataformes ZOOM & Kahoot! Activitats Museum Quiz Estiu

Plataformes ZOOM & Kahoot!
Dimecres 8 de juliol de 2020
De 21 a 23 h
2 hores
Majors de 16 anys
Joc
Activitat gratuïta
Reserva d’entrades
Fes la teva reserva aquí
És imprescindible fer la reserva prèvia, via l'enllaç indicat a "Reserva d'entrades"

El Museu Nacional d’Art de Catalunya (MNAC), el Museu d’Arqueologia de Catalunya (MAC), el Museu Marítim de Barcelona (MM), el Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB) i el Museu de Ciències Naturals de Barcelona (MCNB), ens tornem a unir aquest estiu per presentar l’edició virtual del famós Museum Quiz Summer Tour. L’edició del trivial per equips més tecnològica tindrà una única sessió virtual que s’emetrà en streaming des del Museu de Ciències Naturals de Barcelona i que els equips seguiran des de casa, prèvia inscripció.

La sessió serà presentada i conduïda, com és habitual, per l’actor i humorista Alberte Montes, consolidat com a quizmaster.

Els participants seguiran el concurs a través de la plataforma Zoom i donaran resposta a les preguntes del concurs amb la plataforma Kahoot, molt fàcil d’entendre i d’utilitzar. Per tant, cada equip haurà de disposar de dos dispositius, un per seguir el concurs (Zoom) i l’altre per participar-hi (Kahoot).

Els cinc museus organitzadors han adaptat el joc, en l’edició d’enguany, de manera que consistirà en cinc rondes de sis preguntes. Cada ronda es dedicarà a un dels museus participants. Us recomanem que prepareu la vostra participació… no us ho posarem fàcil!

Per participar-hi cal apuntar-se en equip, tenir ganes de passar-ho bé i, molt important, tenir un nom d’equip. És imprescindible la inscripció prèvia.

Hi col·labora la Fundació DAMM

El Museum Quiz Estiu s’inspira en el Pub Quiz, un concurs de preguntes i respostes per equips que es juga als pubs de Gran Bretanya, amb tant d’èxit que s’ha estès per tot el món.

• Des de 27-04-2024
  • Fins a 27-04-2024