Nit d’estiu

Coneixerem el passat i l’actualitat del parc. I acabarem amb un còctel, tal com feien a les festes aristocràtiques vuitcentistes.

Parc de Torreblanca Activitats Nit d’estiu

Parc de Torreblanca
Dissabte 29 de juny de 2019
De 19 a 21 h
2 hores
Públic adult
Itinerari guiat
Activitat gratuïta
Informació i reserves
A/e activmuseuciencies@bcn.cat
Tel. 932562220 (dl. a dv., de 9 a 13 h)
Es necessària la reserva prèvia.

El període d'inscripció s'obre 10 dies hàbils abans de l'inici de cada activitat i acaba el divendres abans de l'activitat.

Durant les activitats es poden fer fotos generals per a la divulgació i la difusió de les nostres activitats en diferents mitjans (publicacions, portal web, xarxes socials...). En cas que no vulgueu aparèixer en aquestes imatges us demanem que ho comuniqueu al responsable de l'activitat.

Itinerari pel parc de Torreblanca, per conèixer el seu passat des de l’època romana fins a l’actualitat. En acabar la visita, un personatge relacionat amb la història del parc ens oferirà un “ponche”, un tipus de còcter habitual en les festes aristocràtiques del s. XIX.

Lloc: parc de Torreblanca, carretera Reial, 159, Sant Joan Despí.
Punt de trobada: jugatecambiental del parc de Torreblanca, a la plataneda del parc.
Coordenades: N. 41.377708 E. 2.0562956
Com arribar-hi

A càrrec de: Trencadís SCP.

Col·labora: Ajuntaments de Sant Feliu de Llobregat, Sant Joan Despí i Sant Just Desvern.

Promotors: Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) i Museu de Ciències Naturals de Barcelona

Novetats: podeu consultar aquí noves activitats del programa durant el mes de juny.

Activitat emmarcada dins del programa del 13è cicle d’activitats als parcs, platges i rius metropolitans.

Descarrega’t el calendari-resum

Consulteu totes les activitats de l’Agenda de l’AMB

Aquesta és la tretzena edició del cicle d’activitats als parcs, platges i rius metropolitans, organitzat per l’Àrea Metropolitana de Barcelona i el Museu de Ciències Naturals de Barcelona.

Una programació plena d’activitats i propostes ben diverses per conèixer i gaudir dels espais metropolitans. Hi trobareu tallers, visites guiades, itineraris de natura, jocs en família i jornades participatives, entre d’altres, que us descobriran els valors dels parcs, les platges i els rius metropolitans.

• Des de 29-04-2024
  • Fins a 29-04-2024