inNat

Un recorregut comentat per l’interior del Museu per veure com es processen els vertebrats per a finalitats científiques i educatives. A càrrec de Javier Quesada, conservador de Vertebrats.

Laboratori de Natura Activitats inNat

Laboratori de Natura
Dijous 23 de maig de 2019
De 18.30 a 20 h
1 hora i 30 minuts
Públic adult
Itinerari guiat
Reserva d’entrades
Fes la teva reserva aquí
És necessària la inscripció i pagament previs, via l'enllaç superior de "Reserva d'entrades", des del 9 de maig, a les 0 h fins al mateix dia de l'activitat, a les 16 h. (si s'escau per completar l'aforament).

Aforament: 20 persones.

De la cuina a la taula: com fem la col·lecció de vertebrats per dins
Visita comentada on descriurem d’on vénen els vertebrats de la col·lecció, com es processen i com es gestiona i usa aquest patrimoni per a la ciència i l’educació.

A càrrec de Javier Quesada, conservador de Vertebrats del Museu de Ciències Naturals de Barcelona.

Lloc: Castell dels Tres Dragons, pg. Picasso, s/n (cantonada amb pg. Pujades), parc de la Ciutadella.

inNat és un cicle de visites guiades que ens convida a descobrir els magatzems on es conserven les col·leccions i els laboratoris on desenvolupen el seu treball els diferents companys i companyes de l’àrea científica.

Per inNat entenem allò que és connatural a un ésser i, un museu no seria un museu si més enllà de les seves exposicions no comptés amb un patrimoni que es custòdia, es conserva, es restaura, es documenta i s’investiga.

Obrim una porta a aquest univers de tasques i perfils professionals que, sovint queden a l’ombra, a les seus científiques del Museu, al parc de la Ciutadella. En aquesta primera edició totes les visites es desenvoluparan al Castell dels Tres Dragons. Malauradament el Museu Martorell es troba pendent de tasques de condicionament

Ens acompanyeu a conèixer tot allò que es troba sota la punta de l’iceberg?

• Des de 28-04-2024
  • Fins a 28-04-2024