Visita a l’Institut Botànic de Barcelona

Coneixerem dues joies de l’Institut: l’herbari i el Gabinet Salvador. Per als socis de l’AAMCNB i públic interessat.

Institut Botànic de Barcelona Activitats Visita a l’Institut Botànic de Barcelona

Institut Botànic de Barcelona
Dissabte 17 de març de 2018
D'11 a 12.30 h
1 hora i 30 minuts
Socis de l'AAMCNB i públic en general.
Itinerari guiat
Informació i reserves
Cal fer reserva prèvia a l'a/e amicsmcnb@gmail.com
Aforament limitat a 24 places.
Els socis i sòcies de l'AAMCNB tindrà preferència en la reserva, però també està obert al públic interessat.

L’Institut Botànic de Barcelona està situat a la part alta del Jardí Botànic de Barcelona, a Montjuïc.

És un centre participat per l’Ajuntament de Barcelona i el CSIC, i alberga un dels herbaris més importants de Catalunya.

Aprofitarem per visitar també el Gabinet Salvador, una joia naturalista, i una bona oportunitat per aquells que no vau poder visitar l’exposició d’aquesta espectacular mostra de com eren els gabinets de curiositats, i de com es feia ciència a les rebotigues de les farmàcies als segles XVIII fins a principis del XIX.

La visita està pensada per als socis i sòcies de l’Associació d’Amics del Museu de Ciències Naturals de Barcelona, però també és oberta al públic interessat.

Lloc: Institut Botànic de Barcelona. Us suggerim arribar-hi des de l’entrada del Jardí Botànic de Barcelona, que obre portes a les 10 h. És una passejada molt agradable i interessant.
Coordenades GPS Jardí Botànic de Barcelona: N41.362072, E2.157583
Coordenades GP Institut Botànic de Barcelona: N41.362599, E2.161480

A càrrec de: Neus Ibáñez, vicedirectora de l’Institut Botànic de Barcelona i responsable de l’herbari. Ens acompanyarà i explicarà el funcionament, les línies de recerca, etc., juntament amb la investigadora Neus Nualart.

Organitza: AAMCNB (Associació d’Amics del Museu de Ciències Naturals de Barcelona).

• Des de 29-04-2024
  • Fins a 29-04-2024