El peix viatger

Farem un recorregut des del Museu a la desembocadura del riu Besòs, amb motiu del Dia Internacional de la Migració dels Peixos.

Museu de Ciències Naturals de Barcelona Activitats El peix viatger

Diumenge 22 d'abril de 2018
De 10 a 13 h
3 hores
Públic familiar (infants a partir de 8 anys)
Itinerari guiat, Taller
Activitat gratuïta
Informació i reserves
A/e activmuseuciencies@bcn.cat
Tel. 932562220 (dl. a dv., de 10 a 13 h)
Es necessària la reserva prèvia.

El període d'inscripció s'obre 10 dies hàbils abans de l'inici de cada activitat.

El Dia Internacional de la Migració dels Peixos és el moment ideal per fer un viatge que començarà al Museu de Ciències Naturals de Barcelona (parc del Fòrum) i acabarà a la desembocadura del riu Besòs. Serà un viatge ple d’etapes que ens permetrà connectar peixos, rius i persones.

Imatge de Marc Pradel.

Punt de trobada: Museu de Ciències Naturals de Barcelona, parc del Fòrum, pl. Leonardo da Vinci, 4-5, Barcelona

Coordenades: N41.410629, E2.220946

Col·labora: Consorci del Museu de Ciències Naturals de Barcelona

Participa: Nusos. Activitats Científiques i Culturals, SCCL, i Centre Estudis dels Rius Mediterranis

Activitat emmarcada dins del programa del 12è cicle d’activitats als parcs, platges i rius metropolitans.

Descarrega’t el programa complet

Descarrega’t el calendari-resum

Aquesta és la dotzena edició del cicle d’activitats als parcs, platges i rius metropolitans, organitzat per l’Àrea Metropolitana de Barcelona i el Museu de Ciències Naturals de Barcelona.

Una programació per a tot el 2018, plena d’activitats i propostes ben diverses per conèixer i gaudir dels espais metropolitans. Hi trobareu tallers, visites guiades, itineraris de natura, jocs en família i jornades participatives, entre d’altres, que us descobriran els valors dels parcs, les platges i els rius metropolitans. Cada cap de setmana podreu gaudir d’un espai natural diferent de l’àrea metropolitana de Barcelona.

• Des de 29-04-2024
  • Fins a 29-04-2024