Natura de prop – Biodiversitat de la Ciutadella

De la mà de diferents instruments òptics ens aproparem als ocells i la botànica que podem trobar al parc de la Ciutadella.

Centre Martorell d’Exposicions Activitats Natura de prop – Biodiversitat de la Ciutadella

Centre Martorell d’Exposicions
Diumenge 13 d'octubre de 2024
11 h
12 h
13 h
Taller
Informació i reserves
A/e activitatsmetropolitanes@bcn.cat
Tel. 932562220 (dl. a dv., de 10 a 13 h)
Es necessària la reserva prèvia.

La inscripció s'obrirà 10 dies hàbils abans de l'inici de l'activitat i es tancarà el divendres abans del dia de l'activitat, a les 13 h. Només podeu considerar confirmada l'activitat si rebeu un correu de confirmació que us assegura que hi esteu inscrits i us informa del punt de trobada, l'hora i el lloc. Guardeu aquest correu per si us el demanen a l'inici de l'activitat.

Aforament: 20 persones.

Durant les activitats es poden fer fotos generals per a la divulgació i la difusió de les nostres activitats en diferents mitjans (publicacions, portal web, xarxes socials...). En cas que no vulgueu aparèixer en aquestes imatges, us demanem que ho comuniqueu al responsable de l’activitat per tenir-ho en consideració.

Com hi veiem a ull nu? I si utilitzem algun instrument d’observació?

De la mà de diferents instruments òptics ens aproparem a alguns elements de la natura i ens fixarem en detalls que ens ajudaran a fer-nos preguntes i descobertes.

Lligarem l’activitat a la biodiversitat del parc de la Ciutadella, concretament a dues temàtiques: la botànica i els ocells.

Ens endinsarem en el món vegetal del parc que acull la nova seu pública del Museu on abunden espècies com l’acàcia, els xiprers, els castanyers d’Índia, les palmeres i els arbres centenaris. Ens fixarem en les seves fulles i fruits. A més a més, a la Ciutadella s’hi han censat més de 100 espècies d’ocells. Us proposem conèixer i observar les seves plomes i les seves construccions.

Més informació: Agenda de l’AMB

Promotors: Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) i Museu de Ciències Naturals de Barcelona

Activitat emmarcada dins del programa del 18è cicle d’activitats als parcs, platges i rius metropolitans.

Una programació plena d’activitats i propostes ben diverses per conèixer i gaudir dels espais metropolitans. Hi trobareu tallers, visites guiades, itineraris de natura, jocs en família i jornades participatives, entre d’altres, que us descobriran els valors dels parcs, les platges i els rius metropolitans.

Calendari de les activitats del 18è cicle

Consulteu la informació de les activitats del 18è cicle a la web de l’AMB