Pelat, espectacle de circ

Una proposta que esborra les fronteres entre la dansa, el circ, el teatre i la performance; entre públic i espectacle. Dins del programa de la Festa del 25è aniversari del Jardí Botànic.

Jardí Botànic de Barcelona Activitats Pelat, espectacle de circ

Jardí Botànic de Barcelona
Diumenge 21 d'abril de 2024
De 12 a 13 h
Per a tots els públics
Art escènica
Activitat gratuïta
Activitat amb aforament limitat. No hi ha reserva prèvia. La reserva serà presencial per ordre d'arribada.

Una proposta que esborra les fronteres entre la dansa, el circ, el teatre i la performance; entre públic i espectacle. Una revisió natural de tècniques artesanals i records propis. Una mostra canviant i única com a resultat de la interacció amb l’espectador.

Pelat traça un pla previ, i de manera particular recupera les mirades de les feines fetes a mà i sense mitjans tecnològics. Un diàleg entre ésser humà i objecte que, a partir d’un gest, deixa espai a l’imaginari per compartir experiències i responsabilitats, en un ritual efímer.

Estrenat fa més de 10 anys a Fira Tàrrega, Pelat fou el primer espectacle en solitari de Joan Català. La Festa del 25è aniversari del Jardí Botànic serà un escenari d’excepció per gaudir d’aquesta deliciosa proposta que l’ha dut a actuar arreu del món.

Lloc: plaça Polivalent, Jardí Botànic de Barcelona

Activitat programada dins de la Festa del 25è aniversari del Jardí Botànic de Barcelona

Organitza: Jardí Botànic de Barcelona · Museu de Ciències Naturals de Barcelona

Col·laboren: Associació d’Amics del Jardí Botànic de Barcelona i Àrea Metropolitana de Barcelona