Girafes, espectacle de carrer

Sorpreses i desubicades, les girafes interactuen amb tot allò que es van trobant. Acompanyem-les en el seu recorregut pel Jardí! Dins del programa de la Festa del 25è aniversari del Jardí Botànic.

Jardí Botànic de Barcelona Activitats Girafes, espectacle de carrer

Jardí Botànic de Barcelona
Diumenge 21 d'abril de 2024
. D'11.15 a 12 h, des de taquilles
. De 13 a 13.30 h, des de la plaça Polivalent
. De 16.45 a 17.30 h, des de taquilles
Tots els públics
Art escènica
Activitat gratuïta
Activitat amb aforament limitat. No hi ha reserva prèvia. La reserva serà presencial per ordre d'arribada.

Us convidem a acompanyar aquesta família de girafes pels camins del Jardí Botànic en ple esclat primaveral. Sorpreses i desubicades, les girafes interactuaran amb tot allò que es vagin trobant. La curiositat les portarà a crear situacions tan surrealistes com poètiques.

Nascudes a Badalona, ara fa més de 20 anys, les Girafes de Xirriquiteula han voltat per molts països i han arrencat somriures a grans i petits en els principals festivals d’arts escèniques d’arreu del món.

Aquest espectacle de carrer, delicat i elegant, és una proposta d’alçada i sense paraules per a tots els públics.

Llocs: des de taquilles (d’11.15 a 12 h i, de 16.45 a 17.30 h) i des de la plaça Polivalent (de 13 a 13.30 h)

Activitat programada dins de la Festa del 25è aniversari del Jardí Botànic de Barcelona

Organitza: Jardí Botànic de Barcelona · Museu de Ciències Naturals de Barcelona

Col·laboren: Associació d’Amics del Jardí Botànic de Barcelona i Àrea Metropolitana de Barcelona