NiuViu: Signem amb la natura

Connectarem amb els més petits a través de la seva capacitat de comunicar-se amb signes i altres recursos preverbals. Fins als 3 anys.

Museu de Ciències Naturals de Barcelona Activitats NiuViu: Signem amb la natura

Dissabte 18 de març de 2023
. A les 16.30 h
. A les 18 h
1 hora
Infants fins als 3 anys
Espai de descoberta
Activitat gratuïta
Reserva d’entrades
Fes la teva reserva aquí
Cal inscripció prèvia de l'infant i de l'adult acompanyant, a través de l'enllaç superior de "Reserva d'entrades", que estarà habilitat 10 dies abans de la data de l'activitat.

Preguem que respecteu les edats indicades per a aquesta activitat.

Trieu el torn que desitgeu: 16.30 h / 18 h.

Els usuaris podran fer un màxim de reserves per a 2 infants amb els adults acompanyants corresponents (un per a cada nen/a).

L'hora obligatòria d'arribada de les famílies és 15 minuts abans de l'inici del torn reservat. Si a l'hora de començament de l'activitat els usuaris amb reserva no s'hi han presentat s'oferirà la plaça a les famílies amb llista d'espera.

Aforament per torn: 12 infants més els 12 acompanyants per torn.

Aquesta sessió ens aporta una visió molt especial al NiuViu, on el més important no és el so sinó el moviment. Els infants poden expressar-se amb la parla al voltant dels dos anys però la seva capacitat per reconèixer coses, nombrar-les i comunicar-se comença molt abans De la mà de l’Antònia, la Maria José i la Raquel, us convidem a connectar amb el món natural a través del llenguatge de signes i descobrir diferents tècniques per poder donar veu als infants que encara són pre-verbals.

Edats: infants de 0 a 3 anys

Imatge de ChronicleLive

El cicle NiuViu és un conjunt d’activitats temàtiques que es fa el tercer dissabte de mes, i que forma part del projecte de Museu que fomenta l’aprenentatge de les ciències naturals des de la primera infància i que reivindica la necessitat de considerar la franja d’edat fins als sis anys com a cabdal en l’estimulació i el foment de les vocacions científiques. Més informació.

Properes sessions:

15 d’abril de 2023
Mini mons
Aprofitarem l’interès dels infants pel que troben arran de terra i crearem petit diorames a partir de diferents materials naturals.

20 de maig de 2023
Estampació floral
Farem estampació japonesa, anomenada Hapa-zome.

17 de juny de 2023
Què trobem a la platja?
Observarem de ben a prop la sorra de la platja i descobrirem tot el que s’hi amaga per acabar imaginant com podríem millorar aquest paratge natural tan apreciat.

Seguir

• Des de 19-04-2024