Podem parlar del patriarcat en el món de la ciència?

Vine a fer una visita guiada a l’exposició (In)visibles i (o)cultes i participa en la conversa posterior mentre degustes un cafè o una infusió.

Museu de Ciències Naturals de Barcelona Activitats Podem parlar del patriarcat en el món de la ciència?

Dimecres 16 de març de 2022 (hi ha hagut un canvi en l'horari:)
. De 16.30 a 17.15 h, visita guiada a l'exposició (In)visibles i (o)cultes
. De 17.15 a 18 h, conversa sobre "Podem parlar del patriarcat en el món de la ciència?"
1 hora i 30 minuts
Gent gran
Conferència-debat, Itinerari guiat
Activitat gratuïta
Reserva d’entrades
Fes la teva reserva aquí
Cal inscripció prèvia a l'enllaç superior de "Reserva d'entrades".

Aforament: 20 persones.

La realització de la degustació de cafè o infusió, en tot cas, restarà subjecta a l’evolució de les mesures sanitàries contra la Covid-19.

Et proposem visitar l’exposició (In)visibles i (o)cultes de la mà de la seva comissària, Mireia Alcaine, per després passar a fer una tertúlia sobre el patriarcat en el món de la ciència, acompanyada per un cafè/infusió. Aquesta activitat també s’hi afegeix com un acte més de commemoració del 8 de març, Dia Internacional de les Dones.

Entre el 2 de febrer i els 6 d’abril de 2022, un grup de museus de la ciutat de Barcelona presenta ‘Amb sucre o sense?’, un cicle de deu converses adreçades a persones grans, que tenen lloc els dimecres a les 16 h de la tarda. La proposta inclou una visita diferent a cada institució i, a continuació, un espai de cafè que permetrà continuar l’intercanvi d’informacions i coneixements encetat a les sales del museu. Per participar-hi, no calen coneixements previs del tema proposat en cada sessió, només ganes de compartir els coneixements que venen de la pròpia experiència.

Aquesta activitat forma part del cicle Amb sucre o sense?, una iniciativa que proposa visitar diverses exposicions i museus i ofereix un espai de tertúlia al voltant d’un cafè o infusió.

Descarrega’t el cartell

• Des de 25-04-2024