Petites històries, grans dones

Torna el cicle de contacontes, en la seva 5a edició, on destacarem Judith Juanhuix, doctora en física, investigadora del sincrotró ALBA i activista trans. En commemoració del Dia Internacional de la Dona.

Museus de Barcelona i Esplugues de Llobregat Activitats Petites històries, grans dones

Museus de Barcelona i Esplugues de Llobregat
Dissabte 12 de març de 2022
De 17 a 18 h
1 hora
Públic familiar amb infants a partir de 5 anys
Conte
Activitat gratuïta
Reserva d’entrades
Fes la teva reserva aquí
Cal inscripció prèvia a l'enllaç anterior de "Reserva d'entrades".
Es permet un màxim de 5 places per reserva.
Aforament limitat.

El cicle de “Petites històries, grans dones” és una iniciativa conjunta  de 10 museus de Barcelona i l’Àrea Metropolitana de Barcelona que, en commemoració del Dia Internacional de la Dona, us presenta la vida de 10 dones vinculades a la història, les col·leccions o el contingut dels 10 museus participants.

Aquesta és la cinquena edició d’aquesta proposta de contacontes teatralitzats per al públic familiar que, a causa de la Covid-19 es va traslladar al formal virtual en passades edicions i que, ara, tornem a oferir en format presencial.

Al Museu de Ciències Naturals de Barcelona, dedicarem la sessió a Judith Juanhuix (Girona, 1971). Doctora en Física per la UAB i científica del sincrotró ALBA, on és cap de la secció de Ciències de la Vida i la Matèria Condensada. Va realitzar la transició social de gènere de manera gradual i ha col·laborat en l’elaboració de diverses lleis que impliquen les persones trans a Catalunya i a l’Estat. És coautora d’una cinquantena d’articles internacionals en física, biologia, ciència de materials i instrumentació científica. Mare trans de dos fills, implicada en la plataforma “TransForma la Salut” i col·labora amb diversos mitjans de comunicació. Recentment, ha publicat el llibre Una dona, en el que explica la seva vida com a dona i tracta temes com la identitat de gènere, la sexualitat i la relació amb la família, la maternitat i la salut.

Més informació : 5a edició del cicle Petites històries, grans dones

• Des de 26-04-2024