Museu de Ciències Naturals de Barcelona Activitats

NiuViu: Signem la natura!

Aquesta sessió ens aportarà una visió molt especial al NiuViu, on el més important no és el so sinó el moviment. Els infants poden expressar-se amb la parla al voltant dels dos anys però la seva capacitat per reconèixer coses, nomenar-les i comunicar-se comença molt abans. Amb la col·laboració de Signar en Família us convidem a connectar amb el món natural a través dels signes i descobrir diferents tècniques per poder donar veu els infants que encara són preverbals.

Imatge de ChronicleLive

El cicle NiuViu és un conjunt d’activitats temàtiques emmarcades dins del Niu de Ciència, un espai destinat a famílies amb infants de 0 a 6 anys,  Aquest Niu de ciència temàtic es fa cada segon dissabte de mes.

Dissabte 10 de novembre de 2018
1a. sessió: a les 16.30 h
2a. sessió: a les 18 h
60 minuts
Infants fins als 3 anys
Espai de descoberta
Activitat gratuïta (aforament limitat)
Places exhaurides
Cal fer reserva prèvia a l'a/e activmuseuciencies@bcn.cat o al tel. 932562220 (de dl. a dv., de 10 a 13 h)
. El període d'inscripció per obtenir la reserva comença 10 dies hàbils abans de la data de l'activitat (a partir del 26 d'octubre).

. Cada adult només podrà fer reserva per a 2 infants.

. Feta la reserva, cal presentar-s'hi 15 minuts abans de començar l'activitat. En cas contrari la reserva quedarà anul·lada.