Connecta’t al Blau!

Estand informatiu de l’Associació Aprenem i torns exclusius del Niu de Ciència per a infants amb autisme.

Museu de Ciències Naturals de Barcelona Activitats Connecta’t al Blau!

Diumenge 8 d'abril de 2018
Estand de l'Associació Aprenem, de 10 a 15 h
Niu de Ciència: 2 torns, de 10 a 10.30 h i de 10.30 a 11 h (exclusiu per a famílies amb nens i nenes amb autisme)
Públic familiar
Festa ciutadana
Gratuït
Informació i reserves
aprenem.gestio@gmail.com

Viu un diumenge Blau per l’autisme, connecta’t al Blau!

Aquesta festa, organitzada per l’Associació Aprenem, té lloc a diferents punts de la ciutat de Barcelona, l’objectiu de la qual és apropar a tothom les persones amb autisme i ajudar, així, a superar prejudicis; sensibilitzar la societat de les necessitats específiques de les persones amb autisme i les seves famílies, reivindicar els drets de les persones amb autisme i celebrar

Al Museu hi trobareu:

. L’estand de l’Associació Aprenem amb informació i merchandising, de 10 a 15 h.

. El Niu de Ciència, amb torns exclusius per a famílies amb nens i nenes amb autisme, de 10 a 10.30 h i de 10.30 a 11 h.

2017-04-02_diumenge_blau_interior

Organitza: Aprenem