Fotografia naturalista

Treu partit de la teva càmera. Coneix trucs, consells i obté resultats fantàstics. Organitza l’AAJBB.

Jardí Botànic Històric Activitats Fotografia naturalista

Jardí Botànic Històric
Dissabte 4 de maig de 2019
De 10 a 17 h
7 hores
Públic adult
10 € per als socis, 15 € per al públic general
Informació i reserves
A/e info@amicsjbb.org
Tel. 932564170, dimarts i divendres, de 16 a 20 h (secretaria AAJBB)

Una jornada dins de l’antic jardí botànic de Montjuïc, amb pràctiques fotogràfiques guiades. Podràs treure més partit a la teva càmera, tant si fa poc que la tens com si sempre l’usaves en mode automàtic; fins i tot, treure’s partit de les fotografies que fas amb el mòbil.

Totes les explicacions aniran seguides de la realització de fotografies perquè quedin perfectament clars els conceptes explicats i veuràs com això farà que comenci a canviar la teva manera de fotografiar.

Trucs, consells i la companyia d’altres aficionats faran d’aquest taller el moment ideal per gaudir de la fotografia i obtenir resultats fantàstics des del primer moment.

A càrrec de: Helena Batlle, fotògrafa professional

Lloc: masia del Jardí Botànic Històric

Programa:

. 4 conceptes bàsics de fotografia: Llum, velocitat, enfocament, enquadrament.
. Entendre i aprendre com es fan servir els menús, dials, rodes i botons de la càmera.
. Diferències entre modes automàtics, semiautomàtics (P, A, Av, S, Tv) i com disparar en manual.
. Fer fotos més clares i més fosques: la compensació d’exposició a la meva càmera i en el meu telèfon mòbil.
. Canviar el color de les fotografies i fins i tot fer fotografies en blanc i negre directament amb la càmera i amb el mòbil.
. Què es pot fer amb el flaix incorporat a la meva càmera de fotos.  Trucs casolans (porteu mocadors de paper i alguna goma de pollastre)
. Fotos congelades o capturant el moviment, inclosos els escombrats: el temps d’obturació i quan intervé el valor d’ISO.
. Retrats amb fons borrós o amb fons nítid: Obertura del diafragma, distancia i més coses que alteren la profunditat de camp.
. On vull que enfoqui la meva càmera? Punts d’enfocament i maneres d’enfocament.
. El punt de vista o com escollir el millor lloc des del qual fer la fotografia.
. La regla dels terços i la seva ocupació per fer retrats i altres escenes.
. Fotografia amb respecte: On puc fotografiar, permisos, fotografiar sense soroll i sense flaix.

Organitza: AAJBB

Col·labora: Jardí Botànic de Barcelona