Comunicació Actualitat Notícies del Museu Institut Botànic de Barcelona

Adreça
Institut Botànic de Barcelona
Spain

L’Institut Botànic de Barcelona (IBB) és un centre de recerca científica, de naturalesa jurídica mixta formada pel Consell Superior d’Investigacions Científiques (CSIC) i l’Ajuntament de Barcelona fundat l’any 1934.

Tenint en compte la rellevància científica i el volum de les col·leccions, l’IBB és el segon centre botànic d’Espanya. Avui en dia les col·leccions comprenen prop de 800.000 plecs d’herbari. Aquestes col·leccions, així com la biblioteca especialitzada, integrada a la Xarxa de Biblioteques del CSIC i accessible a través d’Internet, romanen obertes a la consulta de tots els investigadors interessats. L’IBB també conserva el Gabinet Salvador, una de les poques col·leccions naturalistes de la Il·lustració que han arribat als nostres dies.

pròxims esdeveniments

Ho sentim però la seva cerca no ha produït resultats