Papallones al balcó

Crearem espais de plantes silvestres a casa nostra per afavorarir la presència de papallones.

Jardí Botànic de Barcelona Activitats Papallones al balcó

Jardí Botànic de Barcelona
Dissabte 8 de juliol de 2023
De 10 a 17 h
7 hores
Majors de 18 anys
Taller
Socis i sòcies de l'AAJBB, 15 € / Públic general, 25 €
Informació i reserves
A/e info@amicsjbb.org
Per WhatsApp al núm. 623027108 o al tel. 932564170, els dimarts i divendres, de 14.30 a 18.30 h (secretaria AAJBB)
Cal inscripció prèvia.
Aforament: 15 persones.

Taller: Un jardí de papallones al balcó de casa

Aquest curs ens permetrà aprofundir en les relacions que es produeixen entre les plantes i les papallones i adquirir coneixements sobre les plantes nutrícies, pol·liníferes i nectaríferes.

Coneixerem mesures que podem prendre per afavorir el desenvolupament d’hàbitats o reserves de plantes en el medi urbà, en terrasses, horts, jardins, etc., que facilitaran la vida de les papallones per a què es puguin desenvolupar, reproduir i completar el seu cicle vital.

Veurem la importància biològica de les plantes silvestres que afavoriran la presència de les papallones en els ecosistemes. Aquests petits espais que dissenyarem i crearem a casa nostra amb plantes com l’ortiga, la ginesta, llantén, fonoll o l’arboç entre altres, seran d’un gran
valor mediambiental perquè representaran la connexió entre les grans zones verdes a les ciutats. També aprendrem a reproduir les plantes, com fer la plantació i realitzar el manteniment del jardí.

A càrrec de: Neus Cobas, tècnica en horticultura i jardineria.

Lloc de trobada: entrada del Jardí Botànic de Barcelona, a les 10 h

Observacions: cal dur dinar (farem una pausa de 13 a 15 h)

Organitza: Associació d’Amics del Jardí Botànic de Barcelona (AAJBB)

Col·labora: Museu de Ciències Naturals de Barcelona