Comunicació Actualitat Notícies del MuseuMuseu de Ciències Naturals de Barcelona Vine a gaudir de la Festa Major del nostre Barri

Vine a gaudir de la Festa Major del nostre Barri

15 juny 2022

La Festa Major del Besòs i el Maresme se celebra del 17 al 26 de juny a diversos espais del barri amb activitats per a totes les edats i la implicació de diverses entitats i equipaments del barri.

El Museu també s’hi suma a la Festa Major amb la següent programació el diumenge 19 de juny:

• Jornada de portes obertes de 10 a 20h
  • Entre llums i ombres: Projectarem ombres i ens inspirarem en els seus contorns per tal de crear, amb el nostre propi traç, formes de vida i paisatges. Més informació
  • Visita guiada exposició Una mirada LGTBI+ a Planeta Vida. Més informació.
  • Niu de ciència familiar: Espai d’experimentació i descoberta per a infants de 0 a 6 anys on, de manera lúdica, posaran en marxa el procés d’investigació sobre les curiositats de la natura. Més informació i horaris.

Cartell Festa Major Besòs Maresme 2022

Programació de la Festa Major en aquest enllaç.

Altres d’interès: Coneix la història del Besòs i la Maresme, els gegants del barri