Entre llums i ombres

Projectarem ombres i ens inspirarem en els seus contorns per tal de crear, amb el nostre propi traç, formes de vida i paisatges.

Museu de Ciències Naturals de Barcelona Activitats Entre llums i ombres

Diumenge 19 de juny de 2022. Torns:
. 11 h
. 12 h
. 13 h
. 16 h
. 17 h
. 18 h
45 minuts
Públic general, infants a partir de 7 anys
Taller
Activitat gratuïta
Inscripcions presencials al taulell d'informació, el mateix dia de l'activitat, a partir de les 10 h, coincidint amb l'hora d'obertura del Museu.

Quines formes naturals t’evoquen les ombres? Què hi veus a les ombres? A vegades, mires una ombra i et recorda un ocell, un llangardaix, un arbre o, potser, el fons marí.

I si projectem ombres i ens inspirem en els seus contorns? Deixem anar la imaginació i creem formes de vida o, fins i tot, paisatges que completen les ombres amb la intervenció del nostre traç.

Observacions: en aquesta activitat, utilitzareu el vostre dispositiu mòbil per fer l’efecte de llum i ombra.

• Des de 25-04-2024
  • Fins a 25-04-2024