Comunicació Actualitat Notícies del MuseuMuseu de Ciències Naturals de Barcelona Ja estem a punt per la Mercè 2020!

Ja estem a punt per la Mercè 2020!

21 setembre 2020

Aquest any també celebrem les festes de la Mercè al Museu.

Amb la següent proposta d’activitats:

Portes obertes

El proper dijous 24, dia de la Mercè hi haurà jornada de portes obertes al Museu (Parc del Fòrum) i al Jardí Botànic (Parc de Montjuïc) d’11 a 20h.

Aprofiteu també per gaudir de les portes obertes de l’exposició temporal: Micos. Una història de primats que finalitza el 29 de novembre.

Naturalment, música

De camí al Terrat Viu del Museu, els visitants podran gaudir d’un acompanyament musical. Un repertori de piano al llarg de la diada de La Mercè, com a petita oda a la natura.

A càrrec del pianista Juli Konarzewska, Escola de música From Marítim.

Més informació i horaris en aquest enllaç.

Niu familiar

El Niu de Ciència, actualment Un Niu d’històries!, la versió adaptada a les noves mesures de seguretat sanitàries, és un espai destinat als infants de 2 a 6 anys.

L’espai presenta materials suggeridors de la natura per tal de provocar, de manera espontània, el sorgiment d’hipòtesis, idees o dubtes en els infants.

Començarem explicant-vos una petita història relacionada amb el bosc. Tot seguit, us proposarem que vosaltres creeu el vostre relat amb l’ajuda dels diferents materials naturals a l’abast.

Més informació i horaris en aquest enllaç.

Consulta tot el el programa de les Festes #Mercè20  aquí.