Niu familiar

Els infants, de fins a 6 anys d’edat, hi trobaran materials suggeridors de la natura que els faran posar en marxa el procés investigador. La Mercè 2020

Museu de Ciències Naturals de Barcelona Activitats Niu familiar

Dijous 24 de setembre de 2020
30 minuts
Famílies amb infants de 2 a 6 anys
Espai de descoberta
Gratuït
Inscripcions: de manera presencial al taulell d’informació del Museu (a partir de les 11 h, coincidint amb l’obertura del Museu).

El Niu de Ciència, actualment Un Niu d’històries!, la versió adaptada a les noves mesures de seguretat sanitàries, és un espai destinat als infants de 2 a 6 anys.

L’espai presenta materials suggeridors de la natura per tal de provocar, de manera espontània, el sorgiment d’hipòtesis, idees o dubtes en els infants.

Començarem explicant-vos una petita història relacionada amb el bosc. Tot seguit, us proposarem que vosaltres creeu el vostre relat amb l’ajuda dels diferents materials naturals a l’abast.

Observacions: aquesta activitat s’ha adaptat a les mesures de seguretat sanitàries vigents de prevenció contra la Covid-19.

Aquesta activitat s’emmarca dins la programació de La Mercè 2020, en una jornada de portes obertes.

I, per la Mercè, també: Naturalment, música

• Des de 19-04-2024