Museu de Ciències Naturals de Barcelona Activitats

Niu familiar

El Niu de Ciència, actualment Un Niu d’històries!, la versió adaptada a les noves mesures de seguretat sanitàries, és un espai destinat als infants de 2 a 6 anys.

L’espai presenta materials suggeridors de la natura per tal de provocar, de manera espontània, el sorgiment d’hipòtesis, idees o dubtes en els infants.

Començarem explicant-vos una petita història relacionada amb el bosc. Tot seguit, us proposarem que vosaltres creeu el vostre relat amb l’ajuda dels diferents materials naturals a l’abast.

Observacions: aquesta activitat s’ha adaptat a les mesures de seguretat sanitàries vigents de prevenció contra la Covid-19.

Aquesta activitat s’emmarca dins la programació de La Mercè 2020, en una jornada de portes obertes.

I, per la Mercè, també: Naturalment, música

Dijous 24 de setembre de 2020
11.30 h
12.15 h
16.45 h
17.30 h
18.15 h
30 minuts
Famílies amb infants de 2 a 6 anys
Espai de descoberta
Gratuït
Inscripcions: de manera presencial al taulell d’informació del Museu (a partir de les 11 h, coincidint amb l’obertura del Museu).