Comunicació Actualitat Notícies del MuseuMuseu de Ciències Naturals de Barcelona El Museu de Ciències Naturals i el Jardí Botànic de Barcelona obren de nou al públic

11 juny 2020

El Museu i el Jardí obren de nou les seves portes garantint en tot moment l’aplicació de les mesures de protecció.

Nou horari

• A partir del 15 de juny: de dilluns a diumenge d’11 a 20 h  al Jardí Botànic i al Jardí Botànic Històric.
  • A partir del 16 de juny: de dimarts a diumenge d’11 a 20 h al Museu.

Fins al 31 d’agost hi ha una promoció del 50% de descompte en el preu de l’entrada a les exposicions.
Es manté la gratuïtat els diumenges a partir de les 15 h i els primers diumenges de mes tot el dia.
En la compra de tiquets procureu pagar amb targeta.
No hi ha servei de consigna, per tant, no es pot entrar amb casc de moto ni amb objectes voluminosos.

Es recomana a les persones amb diversitat funcional que contactin amb el museu abans de realitzar la visita: per correu activmuseuciencies@bcn.cat o per al telèfon 93 256 60 02.

Mesures per fer la visita al Museu de forma segura

• Netegem freqüentment els espais, especialment els elements a l’abast del públic.
  • Hem disposat diferents punts d’higiene amb gel desinfectant.
  • Hem retirat fulls de visita i fulleteria d’informació.
  • Hem reduït els aforaments per garantir les distàncies de seguretat i l’accés al Museu.
  • La  Mediateca, el  Niu de Ciència (espai 0-6) i els interactius de les exposicions “Planeta Vida” i “Micos. Una història de primats”, estaran fora de servei fins que les autoritats sanitàries autoritzin el seu ús.
  • Hem disposat diferents punts d’informació i de senyalística per recordar les mesures de visita segura a seguir.

Recordem i recomanem que:

• És obligatori l’ús de mascareta al llarg de tot el recorregut de visita.
  • Rentar-se les mans amb gel desinfectant a l’entrada del centre i al llarg del recorregut, sempre abans i després de tocar o accionar una porta, botonera o altres elements.
  • Mantenir el circuït de visita obligatori.
  • Mantenir la distància de seguretat de 2 metres amb tercers als llarg de tot el recorregut i a les sales de descans i eviteu formar grups.
  • Evitar tocar vitrines i plafons d’informació.
  • Fer cas de la informació i recomanacions del personal d’atenció al públic.

Mesures per fer la visita al Jardí de forma segura

• Hem retirat fulls de visita, fulleteria d’informació i elements i recursos tàctils.
  • Hem reduït els aforaments per garantir les distàncies de seguretat i l’accés al Jardí.

Recordem i recomanem que:

• És obligatori l’ús de mascareta al llarg de tot el recorregut de visita quan no es pugui garantir la distància de seguretat.
  • Rentar-se les mans amb gel desinfectant a l’entrada del Jardí.
  • Mantenir la distància de seguretat de 2 metres amb tercers als llarg de tot el recorregut i  eviteu formar grups.
  • Evitar tocar plafons d’informació.
  • Fer cas de la informació i recomanacions del personal d’atenció al públic.