NiuViu: Qui es mou pel Niu?

Una experiència de psicomotricitat i contacte amb materials naturals, per als més petits. Infants fins als 3 anys.

Museu de Ciències Naturals de Barcelona Activitats NiuViu: Qui es mou pel Niu?

Dissabte 8 d'octubre de 2016
1a. sessió: a les 16.30 h, per a infants de 6 a 18 mesos (porteu una manteta o una tovallola)
2a. sessió: a les 17.30 h, per a infants de 19 mesos a 3 anys
45 minuts
Infants de 6 mesos a 3 anys (segons l'edat, amb diferents sessions)
Espai de descoberta
Activitat gratuïta (aforament limitat)
2n torn (19 mesos a 3 anys), places exhaurides
Informació i reserves
Cal fer reserva prèvia, en el termini de 10 dies anteriors a l'activitat (a partir del 29 de setembre), a l'a/e activmuseuciencies@bcn.cat o al tel. 932562220 (de dl. a dv., de 10 a 13 h)
Cada adult només podrà fer reserva per a 2 infants.
Feta la reserva, cal presentar-s'hi 15 minuts abans de començar l'activitat. En cas contrari la reserva quedarà anul·lada.
Atenció: per a la sessió de les 16.30 h, per als infants de 6 a 18 mesos, cal portar una manteta o una tovallola per posar-hi el nadó a sobre i arrosegar-lo.

Juguem amb el moviment del nostre propi cos? Ens poden inspirar els sons i materials de la natura? Quines sensacions i estímuls ens ofereix el Niu?

En aquest NiuViu us presentem dues propostes diferents. En totes dues ens plantegem jugar amb el cos i el moviment a l’espai del Niu de ciència, amb diferents sons de la natura i amb el contacte de distints materials naturals.

Comptarem amb la inspiració de la ballarina Cristina Castellà que, respectant el ritme psicomotriu dels més petits i, partint dels estímuls que els resultin més agradables, ens proposa gaudir del moviment i de les sensacions que inspira la natura.

Per als més petits presentem una sessió relacionada amb la dansa i la compenetració amb l’adult. I, per als més grans, un espai relacionat amb el moviment i, també, el relat d’un petit conte.

2016-10-08_niuviu_qui_mou_interior

El cicle NiuViu és un conjunt d’activitats temàtiques emmarcades dins del Niu de Ciència, un espai destinat a famílies amb infants de 0 a 6 anys,  Aquest Niu de ciència temàtic es fa cada segon dissabte de mes.

• Des de 19-04-2024
  • Fins a 19-04-2024