Ominira

El grup Ominira, amb la instal·lació sonora “Danza Néctar”, cerca l’exploracio de la natura a través de la seva música. Dins el programa Creació i museus · Grec 2021.

Jardí Botànic de Barcelona Activitats Ominira

Jardí Botànic de Barcelona
Diumenge 4 de juliol a dimecres 7 de juliol de 2021
Torns del diumenge 4 de juliol (amb reserva prèvia):
. 18 h
. 18.30 h
. 19 h
. 19.30 h
. 20 h
Del dilluns 5 al dimecres 7 de juliol (no cal reserva prèvia): de 17.30 a 20 h
30 minuts
Públic general
Art escènica
Activitat gratuïta
Reserva d’entrades
Fes la teva reserva aquí
Per a les sessions del diumenge 4 de juliol, recomanem la reserva prèvia a l'enllaç anterior de "Reserva d'entrades".

Pel que fa a l'assistència a aquesta activitat, del dilluns 5 al dimecres 7 de juliol, no hi ha reserva prèvia. La reserva és presencial en el mateix moment d'arribada al Jardí Botànic

Una banda de músics ecologistes de Barcelona, resident de la fàbrica de creació Fabra i Coatas,  que ens reinterpreta el paper dels insectes pol·linitzadors en els ecosistemes mediterranis del Jardí Botànic de Barcelona.

Els Ominira formen un trio de guitarra, trompeta i electrònica nascut a Barcelona que explora el món amb ritmes salvatjes i que, a la vegada que busca maneres noves de fer música, expressa mitjançant el so la seva preocupació pel medi ambient.

Amb la mostra musical Danza Néctar, ens parlen sobre el frenesí pol·linitzador, la bellesa dels processos naturals que comporta i la importància que tenen en la subsistència humana

La creació adopta la forma d’una instal·lació sonora que acompanyarà cada un dels biomes representats al recinte del Jardí Botànic. Aquests biomes es
convertiran així en espais de reflexió sobre la importància dels serveis ecosistèmics que ofereixen els artròpodes. Una experiència d’exploració en contacte amb la
natura que és, alhora, una manera diferent d’escoltar música.

Una coproducció de la Fabra i Coats – Fàbrica de creació i el Museu de Ciències Naturals de Barcelona

Interpretació musical: Adrià Martí, Alexis Rossell i Èric Segura

Aquesta activitat s’emmarca dins del programa Creació i museus del Festival Grec 2021.

Entre les activitats paral·leles al programa d’espectacles del Grec 2021, el Grec Ciutat, cal destacar la quarta edició del programa Creació i museus. En el marc d’aquest cicle, artistes de disciplines diverses que han desenvolupat un seguit de propostes escèniques en residència o col·laboració amb fàbriques i centres de creació entren en contacte amb els museus i les institucions culturals de Barcelona i hi interactuen en un seguit de muntatges de teatre, dansa, circ o música.

• Des de 25-04-2024
  • Fins a 25-04-2024