Museu de Ciències Naturals de Barcelona Activitats

Entre llums i ombres

Torna la festa del dibuix, Barcelona Dibuixa.

Taller del Museu: Entre llums i ombres, a càrrec de Raquel Arnaiz.

Quines formes naturals t’aboquen les ombres?

Què hi veus a les ombres? A vegades, mires una ombra i et recorda un ocell, un llangardaix, un arbre o potser el fons marí.

I si projectem ombres i ens inspirem en els seus contorns? Deixem anar la imaginació i creem formes de vida o fins i tot paisatges que completen les ombres amb la intervenció del nostre traç.

Ho fotografiarem per fer-ne una exposició col·lectiva. Amb materials de dibuix senzills i a l’abast de tothom recuperarem la mirada intuïtiva per generar un món naturals imaginari i sorprenent.

Artista: Raquel Arnaiz Vargas, biòloga de formació, sempre ha mantingut un diàleg entre art i natura. Ha combinat els estudis científics amb la formació artística des del dibuix i pintura, tècniques d’estampació i, actualment, la formació en il·lustració.

Actualment, desenvolupa la seva feina i dona suport a projectes de Nusos Cooperativa. Amb el temps s’ha especialitzat en el disseny d’activitats i en l’elaboració de materials didàctics on la mirada creativa permeti aproparse i meravellar-se pel món natural des de la diversistat de lleguatges artístics.

Més informació: https://www.barcelona.cat/barcelonadibuixa

Diumenge 25 d'octubre de 2020
D'11 a 19 h
Públic general
No s'ha de fer reserva prèvia.