Jardí Botànic de Barcelona Activitats

Planta't al Botànic

La festa del Jardí Botànic per donar la benvinguda a la primavera, en una jornada de portes obertes plena de propostes i activitats gratuïtes.

Accessible a mobilitat reduïda

Lloc: Jardí Botànic de Barcelona, carrer del Doctor Font i Quer, 2, parc de Montjuïc, Barcelona

Coorganitzadors: Jardí Botànic de Barcelona · Museu de Ciències Naturals de Barcelona, Associació d’Amics del Jardí Botànic de BarcelonaÀrea Metropolitana de Barcelona (AMB) i Institut Botànic de Barcelona.

Activitat emmarcada dins del programa del 14è cicle d’activitats als parcs, platges i rius metropolitans organitzat per l’Àrea Metropolitana de Barcelona i el Museu de Ciències Naturals de Barcelona.

Consulta actualitzada de totes les activitats del Cicle

Descarregueu-vos el calendari de totes les activitats programades del Cicle

Una programació plena d’activitats i propostes ben diverses per conèixer i gaudir dels espais metropolitans. Hi trobareu tallers, visites guiades, itineraris de natura, jocs en família i jornades participatives, entre d’altres, que us descobriran els valors dels parcs, les platges i els rius metropolitans.

Jardí Botànic de Barcelona
Diumenge 22 de març de 2020
Activitats gratuïtes: de 10 a 15 h
Jornada de portes obertes: de 10 a 18 h
5 hores
Públic familiar
Festa ciutadana
Activitats gratuïtes
No hi ha reserva prèvia.

La reserva a les diferents activitats és presencial, per l'ordre d'arribada.