Marató Museum Quiz

#Museuacasa · Una marató de 25 concursos de preguntes i respostes sobre una cinquantena de museus catalans. DIM 2020

Kahoot! Activitats Marató Museum Quiz

Kahoot!
De dissabte 16 a 18 de maig de 2020
Disponible des de les 8 h del dissabte 16 de maig a les 24 h del dilluns 18 de maig de 2020
Públic general
Joc
Us heu de baixar l'app Kahoot!

Torna el Museum Quiz A Casa, ara, en format marató. Participeu al #MaratóMuseumQuizAcasa, tres dies intensos per posar a prova els vostres coneixements.

Estaran disponibles els 25 concursos que vam realitzar entre els mesos de març i abril passats, que va tenir un èxit de participació amb 14.447 persones i, que va ser una iniciativa del Museu Marítim de Barcelona i el Museu de Ciències Naturals de Barcelona.

Es tracta de preguntes i respostes sobre la temàtica pròpia d’una cinquantena de museus catalans que hi van participar. Hi haurà una modalitat familiar i una per a adults.

Cal jugar amb l’aplicació gratuïta Kahoot!.

Informació i enllaços: https://museumquizacasa.org/

El Museu se suma als actes de celebració del Dia Internacional dels Museus (DIM 2020).

La Nit dels Museus 2020 s’ajorna al dissabte 14 de novembre.

Altres activitats virtuals que organitza o en què hi participa el Museu:

. Gènere, infància i vulnerabilitats. #ConversesNat
Instagram LIVE! de @museuciencies