Guia de roques

Comunicació Publicacions Divulgatives Guia de roques

La narrativa de les roques i del nostre planeta comença molt abans que la nostra pròpia història. Amb la “Guia de roques: coneixements bàsics i activitats didàctiques“, el Museu de Ciències Naturals de Barcelona us convida a descobrir aquest fascinant món d’una manera visual i entenedora.

La versió 2 de la guia (revisada i ampliada)  inclou:

• 11 fitxes de contingut introductori
  • 41 fitxes de roques (15 sedimentàries, 16 ígnies i 10 metamòrfiques)
  • 17 fitxes de minerals formadors
  • un glossari
  • una bibliografia classificada per edats.
  • activitats didàctiques per a educació infantil i primària (15 fitxes i 24 complements didàctics)
  • activitats per a educació secundària (15 fitxes i 31 complements didàctics)

Gràcies a aquesta guia, el museu aporta recursos a tots aquells professionals de l’educació que vulguin incorporar en el seu procés d’ensenyament-aprenentatge continguts conceptuals i procedimentals relacionats amb aquesta disciplina. La guia abasta la importància del treball d’un geòleg, què és una roca, com es classifiquen, quins tipus podem trobar i la seva forma d’estudi macroscòpica i microscòpica.

Si us voleu descarregar el llibre i els complements didàctics:

Guia de roques: