NiuViu: Petjades a la natura

De la mà de dues educadores els infants experimentaran les petjades que podem deixar al bosc o a la platja. Adreçat a infants fins als 3 anys.

Museu de Ciències Naturals de Barcelona Activitats NiuViu: Petjades a la natura

Dissabte 8 de juny de 2019
. A les 16.30 h
. A les 18 h
1 hora
Infants fins als 3 anys
2,50 € per infant (cada infant ha de venir acompanyat d'un adult)
Informació i reserves
A/e activmuseuciencies@bcn.cat
Tel. 932562220 (dl. a dv., de 9 a 13 h)
Reserva d’entrades
Fes la teva reserva aquí
Cal fer reserva prèvia, en el termini dels 10 dies anteriors a l'activitat a l'enllaç indicat, just damunt, a "Reserva d'entrades".

Els usuaris podran fer un màxim de reserves per a 2 infants amb els adults acompanyants corresponents (un per a cada nen).

L'hora obligatòria d'arribada de les famílies és 15 minuts abans de l'inici del torn reservat. Si a l'hora de començament de l'activitat els usuaris amb reserva no s'hi han presentat s'oferirà la plaça a les famílies amb llista d'espera.

Aforament: 10 infants més els 10 acompanyants per torn.

Qui deixa petjades a la natura? Com és la petjada d’un ocell? I les gotes de pluja a la platja, també hi deixen petjada?

El Niu es cobreix de sorra, sorra mullada i argila, on els infants, de manera lliure, podran tocar, manipular, experimentar i jugar amb materials naturals per així conèixer les petjades que podem trobar al bosc o a la platja.

El cicle NiuViu és un conjunt d’activitats temàtiques emmarcades dins del Niu de ciència. Es fa cada segon dissabte de mes.

• Des de 30-04-2024
  • Fins a 30-04-2024