NiuViu: Qui es mou pel niu?

La ballarina Marta Casals guiarà els més petits en l’exploració dels moviments de la natura, i en les seves formes, textures i ritmes. Programació per Setmana Santa

Museu de Ciències Naturals de Barcelona Activitats NiuViu: Qui es mou pel niu?

Dissabte 13 d'abril de 2019
1a. sessió: a les 16.30 h
2a. sessió: a les 18 h
60 minuts
Infants fins als 3 anys
Espai de descoberta
2,50 € per infant (cada infant ha de venir acompanyat d'un adult)
Informació i reserves
activmuseuciencies@bcn.cat
Tel. 932562220 (de dl. a dv., de 10 a 13 h)
Reserva d’entrades
Fes la teva reserva aquí
. És necessària la inscripció prèvia, via l'enllaç superior de "Reserva d'entrades".

. El període d'inscripció per obtenir la reserva comença 10 dies hàbils abans de la data de l'activitat (a partir de l'1 d'abril) i es tancarà el mateix dissabte de l'activitat, a les 14 h, moment a partir del qual les places lliures es posaran a la venda a taquilles.

. Feta la reserva, només es procedirà a la devolució del preu si l'activitat no es realitza per causa imputable a aquest Museu.

. L’hora obligatòria d’arribada de les famílies ha de ser de 15 minuts abans de l'inici de l'activitat; és a dir, d'acord amb el torn triat, a les 16.15 h o a les 17.45 h. En cas contrari, la plaça reservada s'oferirà a taquilles a les familíes interessades.

. Cada infant ha de venir acompanyant d'un adult.

Podem jugar amb al moviment del nostre cos? Ens poden inspirar els sons i materials de la natura? Quines sensacions i estímuls podem descobrir al Niu?

La natura ofereix petites grans danses que fan que el món no s’aturi mai. A partir de la manipulació dels materials del Niu de ciència viurem, de la mà de la ballarina Marta Casals, els moviments de la natura presenta i explorarem les formes, les textures i els ritmes que hi podem trobar per intentar no aturar-nos i ser, durant una estona, part d’ella.

El cicle NiuViu és un conjunt d’activitats temàtiques emmarcades dins del Niu de ciència. Es fa cada segon dissabte de mes.

Activitat dins de la programació per Setmana Santa, del 13 al 21 d’abril de 2019. Altres activitats:

Visita Planeta Vida, amb el llapis a la mà!
Museu de Ciències Naturals de Barcelona (parc del Fòrum)
Del dissabte 13 al dilluns 22 d’abril, dins l’horari d’obertura del Museu.

Pangeica Som Natura
Museu de Ciències Naturals de Barcelona (parc del Fòrum)
Del dissabte 13 al diumenge 21 d’abril (excepte dilluns 15): de dimarts a diumenge, 11.30 h /12.45 h

Niu de ciència
Museu de Ciències Naturals de Barcelona (parc del Fòrum)
Del dissabte 13 al diumenge 21 d’abril (excepte el dilluns 15): de dimarts a dissabte, d’11 a 14 h i, diumenges, d’11 a 14 h i de 16 a 19 h

Visita el Museu amb la conservadora.
Què és un banc de germoplasma?

Diumenge 14 d’abril, de 12 a 13 h

Escape Room
Museu de Ciències Naturals de Barcelona (parc del Fòrum)
Divendres 12 d’abril, de 19 a 20.30 h / Dilluns 15 d’abril, de 17.30 a 19 h / Dimarts 16 d’abril, de 19 a 20.30 h