Una nit al Museu

Vols caminar entre dinosaures? Coneix els nous inquilins del Museu.

Museu de Ciències Naturals de Barcelona Activitats Una nit al Museu

Dimarts 19 de juliol de 2016
De 20 a 0 h
4 hores
Adults i infants a partir de 10 anys.
10 € adults i 5 € fins a 16 anys.
Places exhaurides
Informació i reserves
A/e activmuseuciencies@bcn.cat
Tel. 932562220 (dl. a dv., de 10 a 13 h)
Es necessària la inscripció prèvia. La inscripció es confirmarà com a reserva per l'activitat un cop fet el pagament corresponent.

Una nit molt especial que combina cinema, una visita a l’exposició i un refrigeri.

Es projectaran dos capítols de la sèrie de la BBC Caminant entre dinosaures, un documental rodat en paisatges reals que va marcar un abans i un després en la forma de veure aquests animals ancestrals.

Per unes hores retrocedireu en el temps 100 milions d’anys i coneixereu tots els misteris de l’Spinosaurus.

2016-07-19_una_nit_al_museu_interior

Imatge de Josep M. de Llobet/MCNB

Activitat entorn l’exposició Spinosaurus: el gegant perdut del Cretaci. Aquestes activitats han estat programades per Jordi Serrallonga, arqueòleg, expedicionari i naturalista, i reivindiquen l’esperit romàntic, aventurer i el debat sobre la increïble història de la troballa de l’Spinosaurus. Propostes, en definitiva, dirigides a tots els públics que conviden a fer una immersió en el fascinant món dels dinosaures.

• Des de 28-04-2024
  • Fins a 28-04-2024