Comunicació Actualitat Notícies del MuseuMuseu de Ciències Naturals de Barcelona Nova exposició temporal: Connectem amb…Micos

Nova exposició temporal: Connectem amb…Micos

25 gener 2021

Demà 26 de gener s’obre una exposició temporal de petit format al públic al Museu: Connectem amb Micos. Retratem la diversitat, que es podrà veure de manera gratuïta dins els horaris del Museu, al vestíbul, just davant de la botiga fins al 5 d’abril.

Aquesta exposició és fruit de la vuitena edició del projecte escolar de proximitat “Connectem amb…” que el Museu adreça als centres educatius del districte de Sant Martí i del municipi veí de Sant Adrià de Besòs, amb l’objectiu de promoure una nova mirada sobre els barris per part de l’alumnat participant.

Amb l’exposició temporal “Micos. Una història de primats” com a punt de partida i amb el retrat fotogràfic com a llenguatge, més de 200 alumnes, acompanyats de les seves mestres, han buscat i mostrat la diversitat existent en les seves aules i en els seus entorns familiars. Aquesta iniciativa, dinamitzada per l’equip educatiu del Museu i per l’associació cultural El Catalejo, ha abraçat el procés creatiu de principi a fi, des de la definició d’allò que entenem per diversitat fins a l’edició col·lectiva de l’exposició final.

Conectem amb…Micos from Museu de Ciencies Naturals on Vimeo.

Us convidem a descobrir la diversitat amb ulls d’infant!

Més informació sobre l’exposició:https://museuciencies.cat/exposicio_temporal/connectem-amb-micos/