Comunicació Actualitat Notícies del MuseuJardí Botànic Nova exposició de proximitat: Connectem amb…abelles

Nova exposició de proximitat: Connectem amb…abelles

17 gener 2022

Avui 17 de gener té lloc la cloenda del projecte de proximitat Connectem amb…abelles que conclou amb el fruit del projecte: una exposició a l’Aula Mediterrània del Jardí Botànic de Barcelona.

Al llarg d’aquest trimestre, hem desenvolupat el projecte Connetem amb abelles al Jardí Botànic. Com en altres ocasions hem treballat amb escoles dels barris de la muntanya de Montjuïc.

Les escoles que han participat són la Seat, Enric Granados i Poble Sec. En total han participat 8 grups classe de primària,  uns 200 infants.

L’exposició fruit de la tasca feta per els infants acompanyats de l’equip educatiu del Museu i del col·laborador en tècniques d’imprempta i de cartellisme, en Jan Barceló, es pot veure a partir d’avui l’Aula Mediterrània del Jardí Botànic de Barcelona

Per a més informació i horaris visiteu aquest enllaç.