Comunicació Actualitat Notícies del MuseuExposicions L’exposició Spinosaurus s’acomiada del Museu amb gran èxit de públic

L’exposició Spinosaurus s’acomiada del Museu amb gran èxit de públic

6 setembre 2017

L’exposició temporal Spinosaurus: el gegant perdut del Cretaci, organitzada per la National Geographic Society amb la col·laboració de la Universitat de Chicago, acaba de tancar les portes  amb gran èxit de públic. 161.393 persones han tingut la oportunitat, al llarg d’un any , de veure de prop el carnívor més gran que mai ha trepitjat la Terra i l’únic dinosaure que es coneix adaptat per nedar.

Tant insòlit com el seu aspecte — el crani semblant al d’un cocodril, una immensa cresta dorsal i potes posteriors curtes per desplaçar-se a l’aigua— és la història del descobriment  i redescobriment d’aquest estrany dinosaure africà.  Una gran aventura  científica plena de misteri i casualitats però també de rigor que va trigar un segle a completar-se i que ha seduït  tots els públics.

L’Spinosaurus que ha rebut una mitjana de 445 visites diàries al llarg de 362 dies,  s’ha completat amb un  programa d’activitats com el cicle Tarda de cinema i dinosaures,  destinat al públic familiar o les tertúlies  del Club dels Llunàtics, per a públic especialitzat.  Més de 8.000 persones han gaudit d’aquestes propostes a l’entorn de l’exposició fins ara la més exitosa organitzada pel Museu de Ciències Naturals de Barcelona.

L’exposició Spinosaurus, el gegant perdut del Cretaci  va inaugurar-se el 12 de juliol del 2016 i s’ha clausurat el 3 de setembre del 2017.

Moltes gràcies a tothom per l’exit d’acollida!