Comunicació Actualitat Notícies del MuseuMuseu de Ciències Naturals de Barcelona Inauguració murals projecte Connectem amb Som Natura

Inauguració murals projecte Connectem amb Som Natura

3 juny 2019

Avui 3 de juny tindrà lloc la inauguració d’unes obres d’art mural davant del Museu, en concret als edicles ( petits espais de recepció dels grups escolars que visiten el Museu) de la Plaça Leonardo da Vinci.

Un projecte de proximitat que culmina amb l’art mural

Aquests murals són el resultat del projecte educatiu de proximitat “Connectem amb Som Natura” del Museu de Ciències Naturals de Barcelona. Prop de dos-cents alumnes de cinc escoles veïnes van rebre l’encàrrec de descobrir la biodiversitat que ens envolta i fer-ne una lectura en clau transformadora a partir de l’exposició temporal Som Natura que es pot veure actualment al Museu..

Amb l’acompanyament de l’equip educatiu del Museu i del col·lectiu Difusor, els centres educatius participants han investigat els seus entorns, hi han identificat l’empremta humana i han vehiculat les seves reflexions i propostes d’acció a través de l’art urbà guiats per Twee Muizen.

Més informació i vídeo del procés de creació a:

Protagonistes del projecte

Investigació, ideació de propostes d’acció i col·laboració en l’execució del mural: els i les alumnes i docents dels centres:

• Escola La Palmera (Barcelona): 6è A i 6è B de Primària
  • Escola Bogatell (Barcelona): 6è A i 6è B de Primària