Comunicació Actualitat Notícies del MuseuMuseu de Ciències Naturals de Barcelona Endinsa’t als Oceans amb un Diari d’immersió

Endinsa’t als Oceans amb un Diari d’immersió

9 febrer 2018

A partir del 10 de febrer si visiteu en família l’exposició Oceans, l’últim territori salvatge ho podreu fer amb un Diari d’Immersió.

El Diari d’Immersió és un material autoguiat, per treballar en família, que us ajudarà a descobrir tot el que amaga aquesta exposició temporal. En aquest diari d’immersió es pot registrar tots els detalls de la vostra experiència i anotar totes les descobertes que feu durant la immersió.

Aquest Diari ha estat creat pel Departament d’Activitats i educació del Museu. El podreu adquirir amb el preu a l’entrada a l’exposició Oceans a les taquilles del Museu.

També te’l pots descarregar online aquí