Comunicació Actualitat Notícies del MuseuMuseu de Ciències Naturals de Barcelona La tertúlia del Club dels llunàtics i llunàtiques es trasllada a Instagram

La tertúlia del Club dels llunàtics i llunàtiques es trasllada a Instagram

30 març 2020

La tertúlia científica del Club dels llunàtics i les llunàtiques del Museu es trasllada a Instagram mentre duri el confinament. La propera sessió serà dijous 2 d’abril a les 19 h  i  comptarà amb la portaveu del moviment Fridays for Future a Barcelona, Mar Mirabete. Com és habitual, moderarà  l’acte l’arqueòleg, naturalista, explorador i  escriptor Jordi Serrallonga.

La natura respira. Som davant l’oportunitat de fer un reset ambiental? és el tema que al fil de l’actualitat encetarà la tertúlia del Club a Instagram.  Aquests dies hem vist com quan els humans hem reduït notablement les nostres activitats diàries, la natura s’ha fet pas i se la pot veure més viva que mai. És possible pensar en aquesta situació com una oportunitat per a una conscienciació real que ens porti a un nou començament?

Serà una conversa d’una  durada aproximada de 40 minuts pel canal d’Instagram del Museu @museuciencies els participants a la tertúlia podran adreçar les seves preguntes i comentaris que el Jordi Serrallonga anirà introduint en la tertúlia.

Club dels llunàtics i llunàtiques a casa

Lloc: Instagram Live @museuciencies
Dia: 2 d’abril del 2020
Horari: 19:00-19:40 h

Es requereix tenir compte a Instagram

Sobre Mar Mirabete
Té 22 anys. Estudia  educació infantil i primària i també és activista de Fridays For Future Barcelona. La Mar sempre ha cregut que l’educació és una eina molt potent i que els docents tenen a les seves mans el poder de canviar la societat. El desig més potent de la Mar, segons afirma, és veure present en una societat futura el valor de l’empatia pel planeta i per les persones.

Properes sessions del Club dels llunàtics i llunàtiques a casa

• Dijous 9 d’abril, a les 19 h
    Connectarem amb Marc López, neurocientífic, membre fundador de l’associació de divulgació científica Brain&BeerBarcelona, amb qui parlarem sobre la capacitat que tenim d’adaptar-nos als canvis i de com reaccionaran els nostres cervells quan tornem a ser lliures.